fredag 3. januar 2014

Pakke pakke pakke!

Jeg har i flere dager nå gått og tenkt; "Nå må jeg begynne å pakke snart", men har på en måte dytta den ballen foran meg å sagt til meg selv at jeg tar det i morgen. Vel, i morgen reiser jeg! Så da er det vel kanskje på tide å bite i det sure eplet å finne fram kofferten.

 Men hvordan går man fram når man skal pakke for en så lang periode da? Hvordan i all verden skal man få plass til tre måneders klesforbruk i en eneste koffert. Vel, det er det som har gnagd på hjernen min i det siste.

Selv om jeg skal til Spania som i utgangspunktet er et varmt land, kan man så tidlig på året oppleve kjølige dager, og dette har vært litt forvirrende når jeg skulle pakke ...
Etter mye klabb og babb, en del omrokkeringer i kofferten og god stå på vilje kom jeg i mål. Koffert og håndbagasje klar til avgang. Slik som det ser ut som nå får jeg ikke kjøpt meg noe nedi der, for det har jeg rett og slett ikke plass til. Helt fullt! Men ikke bli forundra om denne gutten kommer hjem med en helt ny garderobe, det har hendt før.




Med alle papirer i orden - togbillett, flybillett og pass, er jeg nå så godt som klar for avreise. Med en helt ny hverdag i vente må jeg si at jeg er ganske spent. Men jeg vet at dette kommer til å bli moro, jeg vet at dette kommer til å bli en erfaring verdt å ta med seg.

Toget mitt går kl. 05:19 i morgen tidlig, etterfulgt av flyet kl. 09:10. Med andre ord jeg må opp før fuglen fiser i morgen. Så det er kanskje på tide at jeg finner senga og får kost puta noen timer før jeg må stå opp igjen.

Helt på tampen vil jeg få ønske alle mine kolleger som gikk på jobb i dag, god vakt! :) Jeg kommer tilbake før dere aner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar